Wycieczka klas VIII do Doliny Kościeliskiej połączona z Komersem na pożegnanie Szkoły Podstawowej.

21.06.2022
1 minuta czytania

Dnia 20 i 21.06.2022 (w poniedziałek i wtorek) wszystkie klasy VIII wyjechały dwoma autokarami na wycieczkę zorganizowaną na pożegnanie ze szkołą. Razem z panią przewodnik wędrowaliśmy jedną z najpiękniejszych Dolin -Doliną Kościeliską. Po ok. 2h marszu doszliśmy do schroniska na Hali Ornak. Piękna pogoda i widoki rekompensowały trudy wycieczki . W schronisku był czas na chwilę wytchnienia i posiłek. Zwiedziliśmy również Wąwóz Kraków. Do ośrodka przyjechaliśmy w godzinach popołudniowych. Po zakwaterowaniu w pensjonacie „Limba” , krótkim odpoczynku i obiadokolacji, rozpoczęły się przygotowania do komersu. O godz. 20.00 rozpoczął się pożegnalny bal, który trwał do godz. 23:30. Następnego dnia rano było wspólne śniadanie, a potem czas na chwilę relaksu: basen oraz gry i zabawy na boiskach. Po obiedzie, uśmiechnięci i szczęśliwi  wróciliśmy do Krakowa. W pamięci pozostaną wspólnie spędzone chwile.