Wycieczka na Maciejową

09.06.2021
1 minuta czytania

W środę, 9 czerwca 2021 r., wraz z klasą 6B i nauczycielami, wyjechaliśmy na jednodniową wycieczkę w góry. Naszym celem było dotarcie na szczyt góry Maciejowej. O godzinie ósmej rano zebraliśmy się wszyscy pod szkołą i wsiedliśmy do autokaru. Dojechaliśmy do Rabki Zdrój po około półtorej godziny. Wyszliśmy o godzinie 10.30. Podejście było dosyć strome, ale, aby odpocząć, co jakiś czas zatrzymywaliśmy się na krótką przerwę. Nawet mieliśmy okazję zobaczyć kozy! Gdy dotarliśmy na szczyt czekało na nas ognisko. Po zebraniu sił i energii, przy pięknych widokach, ruszyliśmy w drogę powrotną. Tym razem było trochę łatwiej (tak jak zwykle idąc z górki). Było naprawdę bardzo gorąco. Przez całą drogę towarzyszyło nam słońce pomimo innej prognozy pogody. Wszyscy przynajmniej trochę zmęczeni, ale i zadowoleni oraz usatysfakcjonowani zdobyciem szczytu, wsiedliśmy do autokaru koło godziny 16.30 (jak to szybko zleciało!). Uważam że wszyscy spędzili miło czas i byli bardzo zadowoleni z wycieczki.