W ramach wrześniowego tematu zajęć "Future 4 Me", nasza szkoła rozkwitała kreatywnością i aktywnością. Klasy o różnym poziomie nauczania zaangażowały się w różnorodne projekty. Skoncentrowaliśmy się na tematyce powrotu do szkoły oraz porównywaniu systemów edukacyjnych w Polsce i Wielkiej Brytanii, co przyniosło wiele interesujących wniosków.
Klasa 1a zrealizowała tematy związane ze szkołą. Uczniowie nauczyli się w języku angielskim nazywać przybory szkolne oraz dowiedzieli się jakich przedmiotów w szkole uczą się ich anglojęzyczni koledzy. Dzieci nauczyły się także piosenki oraz rymowanki. Poznały także najsłynniejsze uniwersytety brytyjskie, a następnie wykonały prace plastyczne.
Klasa 2A stworzyła projekt plastyczny pt. "Faces by 2A," który przedstawiał twarze uczniów oraz wyrażał ich uczucia i emocje związane z powrotem do szkoły. Klasa 4B zaprezentowała projekt plastyczny pod nazwą "My Feeling Wheel," ukazujący ich emocje w kontekście codziennych zajęć, który pomógł nam zrozumieć, jak wygląda typowy dzień szkolny w Polsce. To było nie tylko działanie twórcze, ale także edukacyjne.
Klasy 5C i 6E zaprezentowały naszą szkołę w niezwykle inspirujący sposób, tworząc krótkie filmiki w języku angielskim zatytułowane "A School Tour". Dzięki nim mogliśmy zobaczyć podobieństwa i różnice między naszą placówką a brytyjskimi szkołami. Obejrzyj
Wszystkie te projekty stanowiły doskonałą okazję do zdobywania wiedzy oraz rozwijania umiejętności artystycznych i językowych. Wrzesień w naszej szkole był pełen twórczości i nauki, a porównanie systemów edukacyjnych pozostawiło wiele cennych refleksji w naszych umysłach.